Kundestyrt Forbedring er en prosess som gir en tettere dialog med våre kunder

Trine Husjord og Fredrik Horn i Lofotkraft Bredbånd feirer Kundestyrt forbedring
Trine Husjord og Fredrik Horn i Lofotkraft Bredbånd. Foto: Tore Berntsen, Visualdays

Kundestyrt Forbedring har vært nyttig for å gi en bedre innsikt over kundene våre gjennom flere år. Nå er det tid for årets utsendelse til våre bedriftskunder.

Bedriftenes tilbakemeldinger er svært viktig i vårt arbeid med forbedringsarbeid. Kundestyrt forbedring er 1:1 undersøkelse som kjøres via Innsikt AS.

Vi sender i disse dager ut en epost med lenke til spørreundersøkelsen til beslutningstakere hos våre bedriftskunder. Vi håper at så mange som mulig har mulighet til å besvare undersøkelsen. Svarene analyseres i etterkant, og kunder med utforinger blir kontaktet for oppfølging. Målet med undersøkelsen er fornøyde kunder og vil gi oss en åpen og tett dialog med våre kunder. Undersøkelsen gir også nyttig informasjon til vårt forbedringsarbeid som er svært viktig for oss.

Flere fornøyde kunder

Vi har fått tilbakemelding på at flere av kundene våre er fornøyd med denne typen undersøkelse da det gir en tett oppfølging og kundene har mulighet til å komme med individuelle tilbakemeldinger.

Kundestyrt forbedring er et langsiktig arbeid og gjennomføres årlig.

Din bedrift kan bli kontaktet

Undersøkelsene gjennom Kundestyrt Forbedring mot bedrifter starter i uke 43 og det er mulig din bedrift vil motta både epost og SMS. Vi oppfordrer deg til å svare ut på undersøkelsen slik at vi kan gi din bedrift best mulig kundeservice.